
Zarządzanie serwisem i realizacja napraw to spore wyzwanie szczególnie gdy jest kilku techników i wielu Klientów. A jeśli są w tym Klienci, którzy mają stałe umowy, których należy cyklicznie obsłużyć. Technikom należy dać dostęp do dokumentacji, dostęp do obsługi zleceń, ale zawsze tak by było to proste - by skupili się na zadaniu, a nie na aplikacji. Stworzyliśmy Entelli.Repairs i okazało się, że aplikacja nie przeszkadza w pracy - ona ją ułatwia.
- Łatwe tworzenie zleceń
- Podgląd dziennych prac i statusów
- Podręczne, aktualne cenniki
- Obsługa gwarancji
- Dostęp do bazy wiedzy
- Dostęp do oprogramowania firmware
- Komunikacja z koordynacją
- Dokumentowanie napraw fotografią i video
Czy można osiągać więcej dzięki stosowaniu aplikacji w serwisie?
Nawet nie trzeba się na tym skupiać! Entelli osiąga cele za ciebie, wystarczy, że dasz się poprowadzić. Wystarczy spojrzeć i wszystko wiesz o usłudze do zrealizowania. Wystarczy kliknięcie i koordynator wie, jaki jest etap dnia. Wystarczy zdjęcie i ktoś już rezerwuje części i je zamawia. Wystarczy użyć Entelli. Repairs.
Zapraszamy do kontaktu - sami używamy Entelli.Repairs (nasza firma oprócz software house'u od 1998 roku realizuje kompleksowy outsourcing sprzętu IT z serwisem). Nie wyobrażamy sobie pracy bez aplikacji.



Zapraszamy do współpracy!